Fotothemagroep: zeven dagen lang een thema

Geplaatst: 6 januari 2017 in Uncategorized

20170105_154714Hoewel ik graag fotografeer, zou ik mezelf zeker geen fotograaf willen noemen. Af en toe waag ik me er in alle bescheidenheid evenwel aan in een gezelschap van lieden van wie ik maar voetstoots aanneem dat het stuk voor stuk kenners zijn.
Het weekthema is ‘Straatmeubilair’.
Als Naardenees vond ik dat dit er wel mee door kon. Ondanks het slordigheidje van m’n eigen prominente schaduw op de sokkel. Maar dat is de tol die je betaalt als je zo’n object wilt vastleggen in de laag staande zon.
Hoewel het beeld uiteraard  voor zichzelf dient te spreken, stelt men het wel op prijs wanneer je je bijdrage vergezeld laat gaan van een stukje tekst. Daarmee begeef ik me in ieder geval op een terrein waarop ik me stukken beter thuis voel.
Vooruit dan maar

Langs het kerkpad achter de Naardense Grote Kerk hebben we het nationaal donormonument ‘De Klim’.
In de volksmond ‘de gebaksdoos’ .
Staat in een grasperkje dat zeer geliefd is bij de vestingstedelijke hondenuitlaters.
Maar je mag er niet voetballen.
Dat zou gezien het voorgaande ook geen feest zijn.

Geef een reactie

