Booming business, die makelaardij

Geplaatst: 19 december 2016 in blended community, gelezen, geloofsbeleving, media, mindfulness, Naarden, persoonlijk, reclame, zorg

20161219_131721.jpg20161219_134908

Het bescheiden flyertje aan m’n deurknop waarop de meiden van Liesbeth Ament Makelaars alle vestingbewoners een goed beter en best 2017 toe wensen had tenminste nog iets van een vriendelijke uitstraling. Stukken irritanter was het gesteld met de poenige glossybaksteen van Voorma en Walch die ongeveer gelijkertijd door de bus gleed. 500 gram schoon aan de haak. Met 163 pagina’s vergeven van attracties die nu en in der eeuwigheid mijn budget ruim te boven gaan. De huizen, de auto’s, de interieurs, het is allemaal van een onbereikbaarheid waar je als eenvoudige arbeidersjongen u tegen zegt.
Maar de makelaardij zit duidelijk in de lift.

Advertenties
reacties
  1. Helemaal mee eens,maar wie het breed heeft laat het breed hangen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s