En dan is er koffie

Geplaatst: 11 december 2016 in actualiteit, consument, media, Naarden, reclame

20161211_110930.jpg

Als ik zondagmorgen de gordijnen open trek, en ik ben waarachtig een ochtendmens, blijkt het leven in Naarden zonder mij al behoorlijk op gang gekomen. Een minitruck met de aftiteling Locatie (werk) staat pontificaal in het plantsoentje achter m’n huis.
Laat Jelle, die vermoedelijk nog tussen z’n klamme lappen in Urk bivakkeert, het maar niet zien.
Natuurlijk  moeten we daar het fijne van weten.
Filmopnamen dus. Maar liefst 30 seconden, zo liet ik me vertellen,  bewegende beelden voor een gerenommeerd vaderlands koffiemerk.
De Turfpoortstraat is, bij gebrek aan een winters decor, voor deze gelegenheid omgetoverd tot een sneeuwlandschap.
In de gauwigheid tel ik in de directe omgeving nog een drietal trucks. Buiten de crew is een blik ondersteunende functionarissen opengetrokken waaronder een heuse verkeersregelaar. En last but not least uiteraard de onvermijdelijke cateringwagen waarvan de schoorsteen zoals gewoonlijk, lang voordat er überhaupt gedraaid wordt, al 20161211_111127.jpgenthousiast staat te dampen.
Ze hebben er een dagje voor uitgetrokken.
Daar zal Douwe de knip aardig voor moeten trekken, schat ik zo in.

Werk kun je het amper noemen.
In alle bescheidenheid hebben ze dat op het minitruckje Locatie(werk) immers tussen haakjes gezet?

20161211_111345.jpg

reacties
  1. Beus schreef:

    Op deze website sneeuwt het ook. Ik ben benieuwd hoeveel foto’s je daar kan schieten.
    Ik kijk er naar uit.

Geef een reactie

