Bartje zoek het geluk

Geplaatst: 1 juli 2016 in geluk, gezondheid, media, mindfulness, Naarden, persoonlijk, zorg

ONieuwe afbeelding (5)nderzoek heeft uitgewezen dat geluk voor de helft erfelijk bepaald is. Voor die andere helft kun je, als je de Gooi en Eembode mag geloven, zaterdag en zondag terecht bij de Geluksroute in Naarden. ‘Een uitwisseling van geluk die voor inspirerende ontmoetingen en mooie ontdekkingen zorgt. Er gaan nieuwe verbindingen ontstaan waar Naarden mooier van wordt. We gaan dat met elkaar delen want er is plek voor allerlei gelukservaringen.’ De Flower Power uit de jaren zestig in een nieuw jasje, zeg maar. Kun je tegen een mooier Naarden zijn?

Is geluk trouwens een vrouwenzaak?  Je zou het bijna denken. Het zijn louter Marikes, Hinkes en Annemiekes die ons de weg naar het licht gaan wijzen. Ik blijf als bellenblazende man nergens met mijn filosofieën van de kouwe grond.
De gelukkigste mens is toch degene die het denkt te zijn?
Als ongeluk in een klein hoekje zit, dan zit het geluk toch in de rest?
Van mijn grootste geluk herinner ik me dat het zo groot was dat het pijn deed.
Of, zoals Freek de Jonge ooit zei:
Niemand is gelukkig. Wees niemand.

reacties
  1. Ook voor mannen.Het was zijn geluk,dat hij zwemmen kon,anders was hij zeker verdronken.

  2. maadtje schreef:

    Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben. Mag ik dat effe met je delen. Want dat wordt genieten man.

Geef een reactie

