Luchtfietserij

Geplaatst: 6 mei 2016 in actualiteit, gelezen, Gooise Meren, inspraak, Naarden, overheid, politiek

luchtfietserij

Het kan niet op. Het traumatische Oekraïne referendum net geestelijk een beetje verwerkt. Vervolgens dat volstrekt onbegrijpelijke onderzoekje naar mijn wensen over onze toekomstige burgervader/moeder als zinloos in de prullenbak gekieperd. En nu mag ik als kersvers on line bewonerspanellid maar liefst vier keer per jaar m’n soevereine licht laten schijnen over de meest heikele bestuurlijke zaken in de Gooise Meren. Wederom geïnitieerd door Moventem, partners in onderzoek & advies. Zeker weten dat ik wel wat geef om de kwaliteit van m’n leefomgeving, de gemeentelijke dienstverlening, beleid en projecten. Just for the fun lid van de club geworden . Niet omdat ik ook maar een moment de illusie heb, dat mijn mening daadwerkelijk potten gaat breken in de bestuurlijke besluitvorming. Ik hou er in ieder geval wellicht stof voor een zurig stukkie aan over.
En inderdaad.
Met kloppend hart maar ’s het eerste onderzoekje (begin mei) aangeclickt. Iets over financiën, waar ik sowieso al de rukken verstand van heb. Helemaal klaar voor het vragenlijstje waarvan het invullen me ongeveer tien minuten zou kosten, zo werd me beloofd.
Ik was in 1 minuut klaar.
Vragen? Geen vragen.
Maar bedankt word ik wel voor het meedenken over onze toekomst.

Geef een reactie

