Willemijn

Geplaatst: 25 april 2016 in consument, energie, gezondheid, Naarden, ouder worden, persoonlijk, zorg

willemijn
Ze mag dan wel beweren dat ik er in 1 minuut uit kom, maar ik heb zo m’n twijfels.
De schaar is zojuist duidelijk weggelegd en de van (groene) energie overlopende, blonde schone die er helemaal klaar voor is, lacht me bemoedigend toe.
Op Facebook.
Als ik het formuliertje invul, gaat m’n privéleven dat ik na een handvol relationele pieken en dalen toch aardig op de rails dacht te hebben, ingrijpend op de schop. Het slaapkamergeluk is met een paar inspirerende LAT-relaties tot wederzijds genoegen (tenminste dat denk ik) bevredigend gestoffeerd. Mijn overbuurvrouw strijkt de overhemden. De interieurverzorgster uit Weesp moet ik weliswaar eens per maand van de trein halen voor het grote werk.
Maar dan heb ik er ook wat voor.
Kortom, met de meest elementaire, vitale details zit het wel snor in Naarden vesting.
Vrijheid blijheid.
Ga ik dan toch nog één keer voor de hoofdprijs?
Dat maandbedrag daar komen we wel uit. Maar wat is de tol die ik uiteindelijk betaal?
Ze is bij nader inzien ook wel wat aan de jonge kant.
En hoe all inclusive is ze?
De ultieme lakmoesproef is altijd weer de stemming aan de ontbijttafel na een zinderende nacht.
Kan Willemijn met haar groene energie ook een weekje op proef komen?

reacties
  1. Erik-Jan zegt:

    Hoop dat ze een tijdje op proef komt Frans. Sinds ik bij Greenchoice zit is ze hier niet meer weg te slaan. Ben haar nu wel zat.

Geef een reactie

