Goedkoop kakken

Geplaatst: 16 april 2016 in actualiteit, consument, gelezen, Gooise Meren, media, Naarden, overheid, politiek, zorg, zuinigheid

rioolbelasting2
Gisteren uitgebreid getafeld bij Bussumse vrienden.
Culinaire toppertjes.
De scampi’s waren prima binnen te houden voor deze gekende niet-keukenprins die zich buiten de deur evenwel met buitengewoon veel genoegen liederlijk laat verwennen. Topwijn ook. Zeker niet de slobbertjes die ik er zelf doorgaans bij het eten doorspoel.
Kortom: alle reden tot grote tevredenheid.
Toiletbezoek in den vreemde beperk ik doorgaans tot een minimum.
De privaatjes in de Boeings 737 van de prijsvechters Transavia, Corendon, Tui en Easy Jet bijvoorbeeld, laat ik meestal voor wat ze zijn.
Kwestie van gedisciplineerd ophouden.
Onlangs liep ik bij terugkomst uit de Egyptische zon een forse vertraging op. Mijn plane van Tui was na vertrek van Schiphol ijlings teruggekeerd naar de thuisbasis…….. omdat de toiletten defect waren.
Ik zou zeker niet tot de klagers behoord hebben.
Geheel tegen m’n gewoonte gisteravond toch maar even aangelegd in hun kamer 100. Ik wilde nou wel eens haring of kuit. Kakt het nou significant anders in een gemeente waar ze stukken minder rioolbelasting betalen dan in Naarden? In de riante afwerkplek kwam ik er niet echt uit.
Thuis nog maar even ‘dunnetjes’ overgedaan. Ik moet tenslotte mijn frequentie een beetje op peil houden om de prijs van het gemiddelde bezoek te ‘drukken’

reacties
  1. maadtje zegt:

    Had Ruud misschien ook nog een paar strontmoppen?

Geef een reactie

