smile

Het zal me werkelijk jeuken of onze MR de MP nou op de meisjes valt of van de herenliefde is. Dat soort ongein laat ik met alle liefde over aan de likkebaardende roddelnichten van RTL Boulevard. Maar als ie als bezoeker van de Matthäus een halve pagina vullend voorop ons plaatselijke sufferdje prijkt, wil ik toch wel effe haring of kuit over bijvoorbeeld dat lekkere ding waarmee hij vereeuwigd is. Of hebben we te doen met een ingehuurde figurant van de plaatselijke toneelvereniging die de bijgaande en behoorlijk verrassende tekst (onder de 8750 bezoekers waren opvallend veel jonge mensen) moet ondersteunen? Maar dan had ik als fotoredacteur de grijze plaag die goedkeurend op de achtergrond staat te knipmessen, er wel even uit gefotoshopt.
Die eeuwige big smile van Mark. De sleet komt er wat mij betreft langzamerhand behoorlijk op. Staat ook regelmatig haaks op de jobstijdingen die hij  voor ons in petto heeft. Zelfs als ie straks op een persconferentie moet aankondigen dat onze economie volledig in elkaar gaat flikkeren, weet ie ongetwijfeld van oor tot oor te glunderen. Of trekt ie zodra de camera’s beginnen te snorren telkens een mombakkes over z’n hoofd?

Geef een reactie

