Minpuntje

Geplaatst: 22 november 2015 in actualiteit, Naarden
Tags:,

3102

Niets dan lof over Nederlands mooiste Sinterklaasintocht van gisteren in Naarden. Een geweldige traditie. De organisatie kan, ondanks het minder fraaie weer, tevreden zijn. De verwachtingsvolle kinderhartjes zullen ongemeen tekeer zijn gegaan.
Dat ik, ondanks dat ik een eigen garage aan de rustige zuidkant heb, om 18.00 uur de vesting niet meer in mocht met m’n auto: soit. Eigen schuld dikke bult. De verkeersregelaars waren niet te vermurwen. Ik had het kunnen weten. Vandaag heb ik ‘m opgehaald op de abri.
Echter, dat de politie om 14.00 zaterdagmiddag al vrolijk parkeerbonnen stond uit te schrijven was wat minder fraai. Twee uiterst vervaarlijke, gele wegsleeptrucs stonden op dat tijdstip dreigend voor de Grote Kerk om je heilige koe onverbiddelijk af te voeren naar onbestemde verten.

reacties
  1. Nina Damhuis zegt:

    Frans waar kan ik je nieuwe boek bestellen.

  2. fr@nsmuthert zegt:

    Mailtje naar mut@ziggo.nl en het komt voor de bakker.

Geef een reactie

