Opel maakt Duits rijden bereikbaar

Geplaatst: 22 juni 2014 in actualiteit, consument, humor, media
Tags:

Geboren in 1945 werden de aanvankelijk behoorlijk begrijpelijke anti-Duitse gevoelens me door m’n verwekkers met de paplepel ingegoten.
Daar kan anno nu uiteraard op geen enkele manier sprake meer van zijn. De generatie die de grootste moeite met het vergeven en vergeten heeft, raakt langzaam uitgestorven. Alleen op 4 mei komt die geschiedenis nog een beetje bovendrijven.
Des te merkwaardiger  is het – ik kan er niks aan doen – dat ik onwillekeurig hele rare associaties krijg bij de nieuwste reclame-slogan van de Duitse autofabrikant .
Overigens, ik rijd zelf als een jaar of zes Opel.
Tot grote tevredenheid, mag ik wel zeggen.

Duits rijden

Advertenties
reacties
  1. Bas schreef:

    Ik hoop dat het niet een vergeten iets wordt.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s