Waar gehakt wordt vallen spaanders

Geplaatst: 8 januari 2013 in actualiteit, humor, Muziek, Naarden, theater
Tags:

Tegen een decor van een levensgroot schilderij met de inhuldigingsceremonie van wijlen koningin Juliana maakte Cabaret Dubbelfout maandagavond op de Nieuwjaarsreceptie van de gemeente Naarden in de historische Burgerzaal gedurende een stevig half uurtje gehakt van alle plaatselijke ellende. Het ging er in als Gods woord in een ouderling.
De Gooi en Eemlander van dinsdag 8 januari:
……..De soms vlijmscherpe en niemand en niets ontziende satire van Cabaret Dubbelfout (Madelon Kroes en Frans Muthert) onderstreepte dat zelfbewustzijn. Op de deun van Jacques Brels ‘Marieke’ bezongen ze onder andere de waarnemend burgemeester met ‘O Sylvestre, la remplacante’. De act oogstte uitbundig applaus…..
Dubbelfout 12beus

Dubbelfout 4Beus

reacties
  1. Beus schreef:

    Het spijt me niets dat ik de moeite heb genomen om me ’s avonds naar dat mooie oude gemeentehuis in de Vesting te slepen, de lange toespraak van de mooie burgemeester aan te moeten horen, om uiteindelijk aan mijn trekken te komen met Dubbelfout. Ik heb genoten. Zeer speciaal vond ik het nummer op de muziek van Claudia de Breij: ‘Mag ik dan bij jou’.
    Vast een aanbeveling voor de volgende nieuwjaarsreceptie.

Geef een reactie

