Lucille heeft ‘t

Geplaatst: 6 december 2012 in consument, crisis, humor, media, persoonlijk, zorg
Tags:, ,

lingoDonderdagmiddag 13 december gaat het klantenclubje van  zorgverzekeraar Achmea in vijf huiskamers in Harderwijk met bekende en onbekende Nederlanders in gesprek over een aantal ‘hete hangijzers’ uit het regeerakkoord op het gebied van gezondheid, werk, veiligheid, pensioen en mobiliteit.
De lat ligt hoog. Om het niveau een beetje te kunnen duiden, even uitgezocht welke coryfeeën we zoal kunnen verwachten.
Lucille Werner is erbij,het immer goedgemutste, hypere huppelkutje dat al honderd jaar met ontroerende blijmoedigheid het spelletje Lingo presenteert. Verzuim even je tv uit te zetten na EénVandaag en je wordt rücksichtslos meegevoerd in haar wervelende adhd-showtje waarin je de schat nauwelijks op iets anders kunt betrappen dan uitgekauwde clichés.
Geknipt voor diepgravende analyses op het terrein van gezondheid, werk, veiligheid, pensioen en mobiliteit.
Als klant van Achmea zijn we er helemaal klaar voor.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s