Geen hooligans

Geplaatst: 12 februari 2012 in actualiteit, folklore, fotografie, persoonlijk, zorg
Tags:

Wil het klootjesvolk bij evenementen waar veel volk op de been is, het feestje doorgaans nogal eens op treurige wijze verzieken, een week lang waren de hooligans uit de beruchte  ‘supporters’vakken met kwalijke reputatie in geen velden of wegen te bekennen. Te koud waarschijnlijk. Geen tijd gehad om de schaatsvaardigheid onder de knie te krijgen?
Een ware verademing dus voor de al of niet stempelende toerrijders (waaronder veel gezinnen met kinderen) om in pais en vree deel te nemen aan het volksfeest der verbroedering.
Wat dat betreft kan de ijstijd niet lang genoeg aanhouden.
Het ziet er helaas naar uit dat het na vandaag einde oefening is.

reacties
  1. Emma schreef:

    He Beus doe jij tegenwoordig de baan? Ik meende je te herkennen toen ik langsreed.

  2. Grutte Pier schreef:

    Laat ik toch net een Hooligan hebben ontdekt…. ;-0

    Lees: psychopatische alzheimer patient, die zijn eigen braaksel eet. Denkt dat het erwtensoep is of zo, gezien het (heen-en-)weer…….

    • fr@nsmuthert schreef:

      Ik heb het (toevallig) gelezen GP, een klacht ingediend bij de moderator van OBA. Die doet er niets mee.
      Waarna ik alles wat naar OBA riekt, van m’n site verwijderd heb. Met psychopatisch geleuter van een superfrustraat wil ik niet geconfronteerd worden. Ik heb wel wat beters te doen.

      • Grutte Pier schreef:

        Heel goed! Het is en blijft toch, ok zijn verminderde ‘capaciteit’ meegerekent, een walgelijk expoot van de mensheid. Miskenning als Eigen Lot gekozen, en nu het sterfbed nadert: SPIJT. En toch doorgaan, tegen (Eigen) Beter Weten in…

        Tsja…. Medelijden zou je moeten hebben eigenlijk, ik heb het niet (meer)….

        OBA kan er nix aan doen op zich….

Geef een reactie

