Karate met kerstmis

Geplaatst: 25 december 2011 in actualiteit, media, persoonlijk
Tags:

Vanmorgen, eerste kerstdag, als zwakbegaafde m’n eerste, swingende karatelesje gehad. Wil je tegenwoordig een beetje ranzig scoren dan is zo’n Amsterdam Arena natuurlijk het decor bij uitstek. De bestelling voor een seizoenkaart loopt. Je draait een paar weken de bak in maar uiteindelijk heb je er ook wat voor. Ik kan amper wachten.
M’n grote voorbeeld, Wesley van W., figureert sinds zaterdag namelijk in een voorfilmpje van de thriller Doodslag, waarin Theo Maassen de hoofdrol speelt. Distributeur Independent Films heeft het filmpje op YouTube en de website van Doodslag geplaatst.
Als het op smakeloosheid aankomt, is niets me te grijs.
Nog mazzel dat m’n ouwelui allebei dood zijn en dus al jaren op een veilig onderduikadresje zitten.
De kassa zal intussen wel rinkelen in Almere.
Misdaad loont.
Bron: de Volkskrant

reacties
  1. Beus schreef:

    Denk aan je achillespees, je lies en je ribben.

  2. PACO PAINTER schreef:

    Je zou je columns ook eens moeten uitproberen op http://www.xead.nl/horrorscoop-voor-2012
    Ze betalen ervoor haha

    • fr@nsmuthert schreef:

      Nooit van gehoord. Kun je wat meer vertellen over dat clubje Paco? Wie zitten daar achter? Het ziet er wel lekker simpel en strak uit.

      • PACO PAINTER schreef:

        Tja, ik zit er maar pas. Het is simpel maar wel werkbaar. Bovendien heeft het wel wat weg van het oude VK-blog. Er is daar ook een centrale hoofdpagina. Er is daar ook sprake van een community. En daarnaast krijg je betaald aan de hand van het aantal keren dat je gelezen wordt.
        Het ziet er, naar mijn gevoel, wel gedegen uit.
        Als iedere blogger van de oude VK-blog hier zou komen, zouden we elkaar behoorlijk kunnen laten bijverdienen. Niet veel maar wel als leuk zakcentje.
        Ik hoop dat je ook komt

  3. PACO PAINTER schreef:

    Hier nog een link met uitleg over die Site, Frans http://www.xead.nl/wat-is-xead

    • fr@nsmuthert schreef:

      @Paco: Ik ben niet zo geïnteresseerd in dat geld. Dat zal in de praktijk wel tegenvallen, schat ik zo in. een lokkertje. Meer in een leuk podium zonder gezeik. Bij wijze van experiment heb ik een archiefstuk gepubliceerd. Maar qua overzicht moet ik wel even wennen.
      Overigens, ik doe tegenwoordig af en toe m’n best om het wat korter te houden. Maar met 300 woorden voldoe je niet aan de publicatievoorwaarden. Dacht ik te ervaren. Snap jij dat?

  4. PACO PAINTER schreef:

    Nee, maar dan zet je het toch 2 keer onder elkaar?

Geef een reactie

