Sanoma kan m’n rug op

Geplaatst: 10 december 2011 in consument, crisis, kleinkunst, zorg
Tags:

Al jarenlang suddert m’n website van CABARET DUBBELFOUT voort bij web-log.nl. Niet bepaald een gebruiksvriendelijke omgeving. Maar je hebt er ooit je eerste schreden in de virtuele wereld gezet en er een hoop energie in gestoken, dus……
Als je op je visitekaartjes en in je cabaretcorrespondentie verwijst naar zo’n site is het natuurlijk wel zo handig als potentiële belangstellenden met een simpele muisclick over de gewenste informatie kunnen beschikken. Dat was lange tijd het geval. Maar de meneer de host was toe aan broodnodige vernieuwing. Gevolg: al een half jaar krijgen de sukkels vanwege allerlei technische problemen hun duizenden bestanden niet meer fatsoenlijk online. Wat heet pijnlijk. Het commentaar van de kakelverse klantjes is uiteraard niet van de lucht. De laatste weken zit er enige beweging in het soepzooitje maar de complete puinbak die aarzelend om de hoek komt kijken is van een dusdanig niveau dat ik de handdoek in de ring gooi. Ik heb het helemaal gehad met die knoeiers.
Reden dus om op 8 december 2011 de knoop door te hakken. Na twee dagen hard werken is een volledig vernieuwde site onder WordPress het resultaat. (Ik vluchtte er ook al heen met de site van m’n bridgeclub).
In een gebruiksvriendelijk jasje. Meteen een mooie gelegenheid om het mes er maar ‘s in te zetten en o.a. een aantal enigszins gedateerde bijdragen te verwijderen. We zijn er nog niet helemaal maar het begint in ieder geval ergens op te lijken.
Het laatste probleem is hoe ik dat ouwe zooitje ongeregeld van de virtuele snelweg krijg. Want ik kan er niet eens inloggen.

reacties
  1. cor3306 schreef:

    Van Sanoma heb ik nog nooit gebruik gemaakt, althans voor zover ik mij dat herinner voor mijjn gedichtsels gebruik ik wordpress en voor de rest zit ik op blogspot en dat bevalt me goed

  2. Anita schreef:

    De vernieuwde site van A tot Z bekeken én gelezen.
    Mooi hoor.
    Ik weet niet of het de bedoeling is maar ik word er vrolijk van.
    Dankjewel!

  3. Beus schreef:

    Je bent er maar druk mee. Ziet er erg goed uit.

  4. Madelon Kroes schreef:

    Het ziet er weer prachtig uit Mut. Vond Sanoma ook eigenlijk niet zo bij ons passen, een beetje opdringerig, zong af en toe hartstikke vals en lulde te veel. Toerneledoki Sanoma.

  5. Prachtig geworden, jullie site, met veel plezier bekeken!

  6. Het is een bijzonder treurig verhaal.
    Mijn weblog ziet er redelijk uit, en ik ga wachten tot ik mijn VKblog archief daar ook neer kan zetten. Beloofd is beloofd….

Geef een reactie

