Jeroen turfde er meer dan 200

Geplaatst: 6 oktober 2011 in actualiteit, consument, emancipatie, kunst, media, ouder worden, zorg
Tags:

Onze uitgewoonde P&W-krullenbol ( ‘ik-draai-met-een-pennetje-tussen-mijn-vingers-dan-lijk-ik-interessant’) sleurde in zijn boeiende leven meer dan tweehonderd verschillende sekspartners (we nemen maar even voetstoots aan dat ie zich beperkte tot het vrouwelijk geslacht) door de klamme lappen. Dit meldde de apetrotse presentator in het programma Kwestie van Kiezen van Rick Nieman. Niets nieuws onder de emancipatiezon trouwens. Het is slechts een ideetje maar zou, pak haar beet, Sophie Hilbrand, met een zelfde staat van dienst op een vergelijkbaar warm onthaal mogen rekenen?
Nee, maak je geen zorgen, ik ben niet jaloers. Verre van dat. Maar ik probeer me als uiterst bescheiden beunhaas (een handjevol scalps) slechts een voorstelling te maken van de liefdeloze troosteloosheid bij de hoogverdiende ontbijtjes die in het kader van de nazorg bij het ochtendgloren onlosmakelijk verbonden zijn aan deze escapades.
Oprotkoffie met croissantjes?
Het wachten is intussen op een smakelijke follow up, als ie ballen heeft dan doet ie dat, in het programma Kassa waarin het potente baasje iets over de prijs-kwaliteitsverhouding met ons wil delen. Ook daar hebben we toch wel recht op.
Want aan alleen scores hebben we niks.

reacties
  1. Glaswerk schreef:

    Dus als ik het goed begrijp zitten regelmatig miljoenen Nederlanders zich te vergapen aan een nadruppelende TV-blaataap die zijn godganse leven alleen maar zijn lul achterna gelopen heeft.

    Als niet TV-kijker “mis” ik zo te zien een heleboel en ik wil dat ook graag zo houden.
    Fijn dat je me even bijgepraat hebt Frans.

  2. Beus schreef:

    Daar ken ik een liedje van.
    Ik wou dat ik Jeroen Pauw was.

  3. Mo schreef:

    zou ie het ooit met Heleen van Rooijen gedaan hebben? volgens mij zijn die twee wel aan elkaar gewaagd.

  4. Madelon Kroes schreef:

    Wacht maar tot ie kaal wordt.

Geef een reactie

