Als we poppenkast willen, zullen we die hebben ook

Geplaatst: 19 september 2011 in actualiteit, folklore, kleinkunst, media, politiek, theater
Tags:

Karren met die Gouden Koets morgen! Wat mij betreft doet de Majesteit er nog een extra lusje door Den Haag bij. Wat een gezeur nou weer. Doen we onze stinkende best een achterhaalde dynastie van treurige lintenknippers in stand te houden, begint jan en alleman, met Mariko Peters (Mariko Peters?) voorop, opeens te zeiken over een dubieus fragmentje op het pompeuze vervoermiddel. Half naakte zwarte mannen en vrouwen presenteren hun rijkdommen aan het koningshuis. Keiharde feiten over ons prachtige slavernijverleden waarin onze royalties een niet weg te poetsen rol speelden. Prachtig toch? Wat gaan we nou beleven? De holocaust ontkennen we toch ook niet?  Nou dan!

Update 20 september:

reacties
  1. Rob Alberts schreef:

    Van mij mag er een President op de fiets over de Miljoenennota gaan praten.
    Maar aan mij heeft Mariko Peters weer niets gevraagd.
    Bezorgde groet

  2. Mo schreef:

    de komkommers waren zeker op
    geen poema op de Veluwe
    alle boa constrictors in Rotterdam gevangen

    kortom: geen ander interessant nieuws
    (behalve dan Griekenland, pensioenakkoord, afschaffing pgb’s, toekomst sociale werkvoorziening, digid-fraude bij de belastering……moet ik nog even doorgaan?)

  3. Glaswerk schreef:

    Ook een voordeelverpakking waxinelichtjeshouders besteld?

  4. fr@nsmuthert schreef:

    Hoe kan ik die functie activeren? Kan ik nergens vinden. Zelf kan ik dat wel.

  5. laila schreef:

    Prachtig; die Collignon.

  6. Mo schreef:

    “Één blogger vindt deze post leuk.’

    Mis.
    Ik vind hem ook leuk, maar als ik erop klik moeten ze m’n wachtwoord weer hebben en dat ben ik nu even kwijt. Maar bij deze dus!

Geef een reactie

