Gelijk oversteken

Geplaatst: 19 augustus 2011 in actualiteit, crisis, persoonlijk, politiek, zorg
Tags:

Aart, Bob, Henk, Kees, Beus, Joris, Elco, Tom, Jos en ik zouden lappen voor een verjaarscadeau voor Eveline. Veertig wordt ze. Een tientje de man. Ruimschoots toereikend voor die externe harde schijf die Eeffie, die het bepaald niet breed heeft, zo zielsgraag haar schamele pandje zag binnenkomen. De duvel schijt bij ons toch op de grote hoop.
Laat die verrekte Joris nou achter onze rug een deal gemaakt hebben met Eveline dat zij als tegenprestatie bereid is tot een woeste wip.
Nou, die harde schijf kan ze wel in d’r doos steken.
Of allemaal, of niemand.
Is die Joris nou helemaal belazerd!

reacties
  1. Aad Verbaast schreef:

    Lijkt me wel de juiste insteek. Van Joris om te beginnen.
    Nu de rest nog.
    Verder niet zeuren. Geld en en lidmaten moeten stevig rondgepompt worden. Vindt Eveline ook.

  2. Mo schreef:

    weet je wel zeker dat het een woeste wip gaat worden? er gaan al geluiden dat het een vakantie op een Fins bounty-eiland is.

  3. Mo schreef:

    daar zou je nou eens een blogje over kunnen schrijven

  4. Burro schreef:

    Ik word naarmate ik ouder word, steeds stommer. Je wilt niet weten hoe lang ik heb moeten nadenken voordat ik doorhad waar je het over had. Ik ga echt minder drinken.

Geef een reactie

