Thomas

Geplaatst: 26 juni 2011 in sport
Tags:, , ,

Als ik Thomas Dekker was, werkte ik in stilte aan een comeback en reed ik de komende jaren de keien uit de straat om te bewijzen dat ik echt dat grote talent ben dat op een boterham met pindakaas iedereen naar huis kan fietsen.
Maar in godsnaam niet zo’n E(P)O-filmpje waarvan we de tranentrekkende promo dagelijks zo’n dertig keer over ons heen krijgen.
Wij koesteren onze publiciteitsgeile, zogenaamde slachtoffers.
En die doping? Helemaal vrijgeven. Want het is toch een ballentent.

reacties
  1. Beus schreef:

    Eigenlijk vind je het jammer dat je Thomas niet bent en de EO je niet vraagt.
    Jij moet het alleen doen als soloblogger. Je rondje Hollandse- en Stichtsebrug interesseert de EO niet.
    Misschien volgende keer toch even uitbreiden naar Nijkerk. Wie weet?
    Neem wel je broodje pindakaas mee. Niet in de achterzak van je sprintshirt proberen te stoppen.
    Wel op de terugweg je urine inleveren op vier hoog in Huizen.
    Ik hou je in de gaten.

  2. fr@nsmuthert schreef:

    Vooral dat mankerende achterzakje spreekt me na vanmiddag zeer aan.

Geef een reactie

