Kast

Geplaatst: 9 mei 2011 in actualiteit
Tags:

De seksuele geaardheid van m’n nieuwe partner doet er nou even niet toe. Maar ik twijfel hevig hoe ik als druk bezette blogger m’n geluk op de keien gooi. De NRC? Via de Volkskrant? Maar die hebben hun Stijlboek. Grote kans dat ik dan vanwege de principes alleen met m’n initialen de human interest kolommetjes haal. Tenzij ik de briefing natuurlijk via Brave Aaf laat lopen. Heeft gewoon vette schijt aan dat soort redactionele afspraken.
Eerlijk gezegd ben ik als wakkere borst langzamerhand ook wel ’s toe aan een beetje ranzigheid. Want die zogenaamde onkreukbaarheid van me komt me aan alle kanten de strot uit.
De Wakkerste Krant van Nederland dan maar?
Met een beetje diepte-interview sta ik meteen helemaal op de kaart. Pageviews zijn gewoon niet meer aan te slepen.
Ik zal me trouwens verder als een kerel gedragen. Huilie huilie zal er bij mij achteraf niet bij zijn.

reacties
  1. Beus schreef:

    Nu Rutte nog.

  2. Hanneke in Hanoi schreef:

    en die vrouw van Wilders heb ik ook nog nooit gezien. Bestaat ze wel? of was het een verkiezingsstunt, zo’n hongaarse vrouw.

    • fr@nsmuthert schreef:

      Dat moet een hele gezellige relatie zijn met al die klerenkasten de hele dag om je heen. Op zich een bijzonder aardig verhaal voor zo’n krant.

  3. Rob Alberts schreef:

    Iemand hoog op de kast jagen is natuurlijk ook een mooie sport.
    Of heb ik dan de plank mis geschoten.
    Want dan moet ik weer het gelag betalen.
    En hoeveel accijns daar op wordt geheven weet ik nog niet.
    Vrolijke groet

  4. Glaswerk schreef:

    Met de wijs- en middelvinger beurtelings subtiel op de linkerschouder tikken en het komt allemaal goed.

    • fr@nsmuthert schreef:

      Ik ben bezig geweest om wat dat betreft een logo in elkaar te knutselen. Maar zo’n fotoshopper ben ik nou ook weer niet.

Geef een reactie

