Sodemieter op voor m’n huis!

Geplaatst: 2 mei 2011 in media, Naarden, persoonlijk, theater
Tags:, ,


Ik moest bij thuiskomst van een heftig zweetrondje Gooimeer wel even link via de achterdeur m’n pandje binnen sneaken. Het is dat de zes botergeile dames volledig gefixeerd waren op m’n vitrages. Want als ze de moeite genomen hadden zich even om te draaien, hadden ze het object van hun ongebreidelde sensatiezucht in z’n zwaar gesponsorde rennershansopje op een heuse Giant OCR Racer kunnen aanschouwen.

Wat zijn dat toch voor muffe mutsen die zich door BN-Tours en gepromoot door Groupon laten strikken voor een dieptreurig ritje langs de optrekjes van the nationale Rich and Famous, afdeling ’t Gooi?
Als je in je jeugdige onbezonnenheid bereid bent er dertien hele euri voor neer te tikken, scheurt het volledig op je noden en behoeften toegespitste gehandicaptenbusje je in negentig minuten langs zo’n dertig highligths. Tot 2 november en alleen op zaterdag word je in de gelegenheid gesteld tegen afbraaktarieven uitgebreid aan je gerief te komen. Het ronkende promotiewebje is er naar:

Wat eet Gordon op zijn brood, wat smeert Cheryl Morero (who the fuck is die Cheryl eigenlijk?) in d’r blonde bos met haar? Hoe laat brengt Marco Borsato zijn kids naar school of hoe lang staat Willeke Alberti op de crosstrainer? Of je er antwoorden op zult vinden durven we je niet te garanderen, maar één ding is zeker: met de tour van BN-Tours ga je voor € 13 langs de huizen van bekende Nederlanders in het Gooi en zal je je in ieder geval niet vervelen (waarde € 26).

Het toppunt van eigentijds vermaak. En wees eerlijk, wat zijn 43 luizige eurocenten per BN’er nou eigenlijk helemaal?
Overigens: het aan de achtertuin van Linda de Mol grenzende, niet kinderachtige pied-à-terre van Osama Bin Laden, weliswaar geen Nederlander maar wel weer iemand met enige reputatie, is hedenmorgen afgevoerd van de lijst. De jaarlijkse buurtbarbecue in het poenige villawijkje zal er door diens verscheiden zeker niet gezelliger op worden. Niet dat ie nou al te vaak acte de presence kon geven. Missen zullen ze hem zeker.
Om toch aan de beloofde 90 minuten te komen, is het stulpje van nummer 1 van de reservelijst, dat van Richard Krajicek en z’n Daffie in Muiderberg, onmiddellijk toegevoegd.
Hier even aanclicken voor de tranentrekkende details.

reacties
  1. de stripman schreef:

    Roem vergt zijn tol, Frans ! Maar ga jij nog steeds de straat op in dat Volkskrant-wielershirt ?

  2. Ha, ha, ik zie het zo voor mij, maar mij zul je er niet tegen komen.

  3. Je hebt je huis geverfd zie ik;-))
    Als ze slim zijn bij BN maken ze er een weekend van; in Brasschaat wonen nog meer BN’ers…kunnen ze gelijk de BV’ers meenemen.

  4. Beus schreef:

    Zojuist geboekt.

  5. maadtje schreef:

    Misselijk dat deze actie zo afgezeken wordt door jou. Heb gisteren net voor Beus en mij kaarten gescoord als verrassing. Ik kreeg nog 2 euro korting omdat wij allebei lichtelijk gehandicapt zijn. En aan het einde van de oergenoegelijke dag gaan we samen naar Paleis Soestdijk vrijdag a.s. Daar zijn alle Oranjes aanwezig en krijgen we een BBQ aangeboden.

  6. fr@nsmuthert schreef:

    Mag ik mee Maadtje? Of ben ik niet gehandicapt genoeg?

    • maadtje schreef:

      Jij mee naar Soestdijk? Zeker na die column van eergisteren. Nee Mut, dan wordt het geheid matten met Alex en ik wil ook wel eens alleen met Beus uit.
      En die achilles-pees blessure van je is peanuts vergeleken bij onze narigheden.
      Tegen de tijd dat je echt niet meer kan lopen,mag je mee op de Henri Dunant.

  7. Mo schreef:

    Ik wil voor de volledigheid toch graag even vermelden dat ik niet de Mo ben van Kraal & Mo.

  8. Lasja schreef:

    ik zou willen dat ik er tijd voor had

  9. Wij hebben at ook hier. Hoe laat Simon zijn hond uit, Neemt Nick vandaag zijn vrouw onder of boven de tafel. Is Jan Smit al geschoren.IS er een vierde J bijgekomen?
    Ik woon er vlak naast en ril elke dag

Geef een reactie

