Helemaal o.k, die paasdagen

Geplaatst: 25 april 2011 in actualiteit
Tags:

Nog mazzel dat mijn borstvegetatie aan de uiterst  zuinige kant is. Zelfs tot het schamele resultaat van zes redelijk volwaardige haren trek ik het niet. Voor je het weet kleeft er immers wat verdwaalde crack aan je lijf. Zou zo maar kunnen want Yuppenvriendin mag als opwarmertje voor haar stapavondje op z’n tijd graag een inspirerend lijntje snuiven. Is trouwens opperbest voor de relatie. De seks krijgt er in ieder geval een extra dimensie van. M’n alternatieve stroomstootknuppeltje voor de zekerheid deze week maar aan de vuilnisman meegegeven. Die kun je maar beter niet op zolder hebben liggen. Geven alleen maar ellende.
Nu nog een koninklijke onderscheiding en ik ben helemaal het heertje.
Mij maak je niks.

reacties
  1. beusekom schreef:

    Stroomstootknuppeltjes? Had jij die op zolder?
    Pff, dat had ik moeten weten.
    Wat is dat eigenlijk?

Geef een reactie

