Het drama en de marketing

Geplaatst: 10 april 2011 in actualiteit
Tags:

Het onverkwikkelijke drama dat zich gisteren voltrok in het Alphense winkelcentrum voor de deur van de Grootgrutter die zo zorgvuldig op onze kleintjes let, kwam bij mij pas om half vijf via de tv binnen. Daardoor miste ik de viereneenhalf uur durende rechtstreekse beelden die onlosmakelijk verbonden zijn met dit soort treurigheid. Nou is missen wel een groot woord. Want wat het NOS-journaal met ons te delen had, bleek in de praktijk niet meer dan een eindeloze serie herhalingen waarbij de koene verslaggevers zo goed als niks toe te voegen hadden aan wat zich reeds rond het middaguur had afgespeeld. Om maar helemaal te zwijgen over de persconferenties. Iedereen om vijf uur in ieder geval zielsgelukkig dat het een autochtone dader was. Scheelt straks weer een hoop gelazer met Geert die er ongetwijfeld wel weer een slaatje uit zou weten te slaan.
In mijn mailboxje vegeteerde intussen vanaf half drie een dienstmededeling van Albert Heijn met de boodschap:  Beste Frans Muthert, Hoe zou u het vinden als wij een half jaar lang uw boodschappen bij Albert Heijn betalen? Doe snel mee en win een besparing van 1000 euro op uw huishoudboekje.
Toeval natuurlijk. Zo smakeloos is Appie niet om meteen te adverteren met een pleister op de wond.
Wrang was het wel.

Advertenties
reacties
  1. sprakeloosid schreef:

    appie wrang maar onbedoeld, ik twijfel wel erg over de rol van pers

  2. beusekom schreef:

    Sommige gebeurtenissen pakken nu eenmaal goed uit.
    Goed voor de kijkcijfers

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s