Eigen kont eerst

Geplaatst: 21 februari 2011 in actualiteit, politiek
Tags:

De politie in Groningen heeft zaterdagmiddag een 44-jarige man opgepakt die foto’s nam van vrouwenbillen. De verdachte was in het bezit van foto’s van vrouwen in strakke kleding die hij van achteren had gefotografeerd. Dat deed hij al tien jaar, verklaarde hij.
De Volkskrant, 21 februari

De contouren van het kabinetsbeleid beginnen zich langzamerhand aardig af te tekenen. Mark schijnt niet alleen driftig in de weer te zijn met z’n rooie pen als het op kunstsubsidies aankomt. Volgens Huub Oosterhuis, theoloog en religieus bijzettafeltje van de familie Oranje-Nassau, moest ook het kerstbabbeltje van Trix er onlangs nogal fors aan geloven. En dat allemaal met het gehijg van de Grote Geblondeerde Verdediger Van Het Vrije Woord in z’n nek.  
Dat is nog maar het begin van de grote schoonmaak. De verhuiswagen met Geert aan het stuur stoomt inmiddels in het kader van De Grote Verschraling op naar het Rubenshuis in Antwerpen en andere perverse broedplaatsen van seksisme in eigen land. Want daar is van een strak spijkerbroekje al helemaal geen sprake. 

De Animal Cops in Groningen hebben hun visitekaartje inmiddels dus op niet mis te verstane wijze  afgegeven.
Er gaat nog veel meer blauw op straat komen.

reacties
  1. Gooiboy schreef:

    Dit is mooi blauw

  2. Je kunt niet zeggen dat Rubens geen mooie billen kon schilderen. Alleen waar blijven de fraaie mannenbillen:-0

  3. beusekom schreef:

    Hopelijk gaan ze mij niet oppakken.
    Ik fotografeer mensen meestal van achteren.
    Blauw is niet mijn lievelingskleur.
    Zeker niet op straat.

  4. fransmuthert schreef:

    Laat ik nou per ongeluk zelf op LIKE IT gedrukt hebben. Maar geen nood. Ik vind ‘m, best aardig.

  5. Hoe meer billen hoe meer vreugd…….
    Ben al de hele dag bezig in mijn rechtermenu mijn favo bloggers te krijgen, wat een geklooi hier zeg…maar wel een luxe probleem natuurlijk! Kortom, ik ben hier ook…

Geef een reactie

