1 maart …. maar de wereld draait door

Geplaatst: 18 februari 2011 in media
Tags:
reacties
  1. Frans, ik heb een column van je geplaatst op mijn kranten site.
    Met een link nar jou uiteraard.Als je het niet goed vindt, haal ik hem er weer af uiteraard

  2. fransmuthert schreef:

    Hallo Paco,
    Er zijn onverlaten die dit ook wel eens doen. Met die typjes ben ik allesbehalve blij, moet ik zeggen.
    Maar jij mag van mij je gang gaan.
    Leuk idee van die DAILY.
    Ik vind het interessant om daar bij te staan.
    Sterker nog, ik wil best een regelmatige medewerker worden.
    Laat maar horen wat je bedoeling precies is.
    Overigens: Ga je de header nog bewerken zodat ie binnen het frame blijft? Bij mij loopt ie er een beetje uit.

  3. Dank je Frans.Stel ik zeer op prijs en ik maak graag gebruik van je aanbod.Het is eigenlijk een uit de hand gelopen geintje, die krant maar het is wel aardig om te doen.
    Geef maar aan welke columns je geplaatst wilt hebben en wanneer dan zet ik het erop.
    groet
    PAco

Geef een reactie

