Gelukkig hebben we Clairy nog

Geplaatst: 17 februari 2011 in media, politiek
Tags:

Ik ben geen boer. En op jacht naar een vrouw ben ik evenmin. Het kokette jurylid Willem Nijholt dat ik niet meer kan zien zonder dat m’n kringspier heftig begint op te spelen, heeft geen kind aan mij. Terwijl ik toch waarachtig graag zing. Op z’n tijd. Hoe lang is het al weer geleden dat ik voor het laatst om Paul de Leeuw lachte? Annie de Rooij?
Kortom, ik moet zeeën van tijd hebben.
Krijg daar nou ook weer niet weer al te optimistische gedachten over.
De minuutjes blijven vaak kostbaar.
Maar toch.
Wat wel blijft is o.a. de belangstelling voor de talkshows en de betere interviews. Zeker als die laatste gepleegd worden door de helaas enigszins op een zijspoor gemanoeuvreerde Clairy.
Buitenhof bijvoorbeeld. Eén van m’n favorieten.

Voor een beetje interview heb je twee partijen van niveau nodig.
Kom daar vandaag de dag maar ’s om in het zwaar verrechtsende medialand.
En alle begin is natuurlijk moeilijk.

Kijk naar het Interview van het Jaar.
En huiver.
Ik heb die volle 15 minuten in ieder geval handenwringend uitgesnikt.
De unieke kracht van de lokale omroep.
Het moet daar dagelijks feest zijn, in Pekela.
Een Joetjoepje.

reacties
  1. fransmuthert schreef:

    @Antoinette: Eerlijk. Heb je het helemaal uitgekeken?

  2. Ik heb het gezien.Helemaal.Koot en Bie herleefden

Geef een reactie

