Wat ben je aan het doen?

Geplaatst: 30 januari 2011 in media
Tags:,

Mocht je je eenmaal uitgeleverd hebben aan het sociale netwerkje Feestboek, wees je er dan vooral van bewust dat er weldra een barre wereld voor je open gaat. Wat mij betreft vragen zat na zo’n simpele registratie.
Wanneer je namelijk in al je openhartigheid wat overijverig bent geweest in het intikken van je privé-sores, grote kans dat, als je althans niet de juiste kruisjes in een luizig submenuutje aangevinkt hebt, je hele hebben en houwen voor de eeuwigheid op de keien van de digitale snelweg wordt gepleurd. En dat haalt de trek er aardig uit, mag ik wel zeggen.
Tel ik pas echt mee als ik m’n treurige schoolcarrière in extenso aan de wereld meedeel? Mij maak je niet wijs dat de wereld hongerig staat te trappelen om te weten welke plaatjes ik ’s avonds draai. Is er trouwens iemand van die club die ergens aan de noodrem trekt als ik beken dat ik al een leven lang een overtuigd atheïst ben?
Godezijdank mag ik geïnteresseerd zijn in mannen én vrouwen.
Dat dan weer wel.

Blijf ik in dit verband wel zitten met een vraagje waarover ik me na m’n aarzelende aanmelding al dagen het hoofd breek.
Als ik bij m’n profielgegevens weggetikt heb dat ik een man ben, en dat meen ik toch in ieder geval zeker te weten, dan heeft Meneer Feestboek heel voortvarend uit zichzelf al een nogal vrijmoedig vinkje gezet bij Toon mijn geslacht in mijn profiel.

Kijk, en dat gaat me nou weer net een tikkie te ver. Ik beschik over een aardige jongen. Al zeg ik het zelf. Maar om die nou meteen in volle glorie op tafel te leggen bij m’n vers verworven vriendinnen Sylvia Witteman, Jolande Sap en Femke Halsema? Nou nee.
Op m’n eigen pagina weliswaar geen spoor. Maar mijn trotse jongeheer kan net zo makkelijk aan een ware zegetocht begonnen zijn langs de 12 vrienden en vriendinnen die na een week in m’n bescheiden lijstje prijken.
Waarschuw me even.

reacties
  1. Sandra schreef:

    *is wederom loeihard van de bank afgesodemieterd inclusief zorgvuldig geschonken rosetje*

  2. Geslacht in het profiel. Wel een uitdaging natuurlijk

  3. fransmuthert schreef:

    Paco:Ik bezin me op een totaal andere toekomst. Als lul.

  4. de stripman schreef:

    Ai, dat zijn toch dingen waar je niet bij stil staat. Ik ga nog eens ernstig overwegen of ik een feestboek-profiel aan zal maken…;o)

  5. fransmuthert schreef:

    Je komt het halve VK-blog tegen Strip. Maar ik dacht dat jij daar al zat……

  6. de stripman schreef:

    Het zal wel niet lang meer duren. Maar tot nu toe zat ik er nog niet. Wel zo ongeveer op elk ander internetforum dat je maar bedenken kunt, afgezien van OBA…;o)

  7. fransmuthert schreef:

    Stripman: Ik dacht dat jij het netwerken al aardig onder de knie had.

  8. Beus schreef:

    had ik al gezen.

Geef een reactie

