Wie lange noch?

Geplaatst: 23 december 2010 in Uncategorized

Heinz und Ingrid zijn meer dan eminente vertegenwoordigers van de klasse der zwijgenden. Geert zou er z’n vingers bij aflikken. Ze gedogen elkaar en daar is alles mee gezegd. Het liefst had ik hem natuurlijk vereeuwigd in z’n gebruikelijke kaki  ‘Mr- Livingstone-I-Presume-hesje’. Je kent ze wel. Die met maar liefst 12 gedrukknopte en geritste zakken.
En zeg niet dat ik sta te liegen. Ik heb ze geteld.
Vanmorgen bij het ontbijt op hun vaste plaats aan het raam moest ik helaas bij wijze van verrassing genoegen nemen met een voor zijn doen wel bijzonder gewaagde creatie.
Je moet er toch niet aan denken dat de landingsbaan van de luchthaven Frankfurt inmiddels niet sneeuwvrij is gemaakt voor hun vandaag geplande glanzende come back.
Twaalf keer al mocht ik de dankbare getuige zijn van dit ongemeen boeiende samenzijn. Hun conversatie waarvan ik voor de zekerheid de meest saillante details uitvoerig geverifieerd heb bij wat spraakzamere Landgenossen, gooi ik hier exclusief voor het VK-blog op de keien.

Heinz: ……………………………………………………………
Ingrid:…………………………………………………………….
Heinz:…………………………………………………………….
Ingrid:…………………………………………………………….
Heinz: ……………………………………………………………
Ingrid:…………………………………………………………….
Heinz:…………………………………………………………….
Ingrid:…………………………………………………………….
Heinz: ……………………………………………………………
Ingrid:…………………………………………………………….
Heinz:…………………………………………………………….
Ingrid:…………………………………………………………….
usw usw

Waarna ze op een onzichtbaar teken van de Almachtige nagenoeg gelijktijdig opstonden.
Om de vertrektijd van hun vlucht te checken?
We weten het niet.

Geef een reactie

